čtvrtek 11. října 2018

五 Vetřelec a superšpión


29.9. 5:22
Měl to být mail. Krátkej, stručnej. Shrnutí dne. Za 15 minut hotovo...
Po dvou hodinách posílám rozepsaný alespoň rodičům: „Chtěla jsem to poslat, ale už nemůžu. Padají mi víčka. Zítra dopíšu detaily, trochu to edituju a rozešlu do světa.
Brou. H.“

30.9. 2:46
Hmm. Takže „trochu editace“ vypadá tak, že už 3 hodiny sedím s počítačem v posteli a upravuju, opravuju, dopisuju a pořád nemám hotovo. 

Zásadní zprávy:
pondělí (17) 
Návštěva studijního oddělení. Stipendium na měsíc září nechám poslat na účet Vanesse, protože já účet jen tak mít nebudu. Při příležitosti návštěvy studijního oddělení se ptám, jestli dostanu potvrzení o studiu a kdy mi začne škola a jestli můžu dostat rozvrh a co a jak a proč.
Potvrzení o studiu jsem dostala. Nejdůležitější informace byla, že mi bude přidělen profesor/supervizor a s ním se na všem domluvím. Dají mi vědět kdy.

pátek (21) 
Chtěla jsem se dojít zeptat na studijní, jak to vypadá, ale vstávala jsem pozdě a měla jsem náladu na úklid. Před pátou jsem napsala Xanderovi na WeChat, jak to vypadá, ale odpověděl, že není v kanceláři. Hm. Tak až po víkendu + svátku.

pondělí (24) 
Svátek středu podzimu

úterý (25) 
Návštěva studijního oddělení. Mojí složku dokumentů měl někdo dostat v pátek, ale nebyl tam, takže to referentka odevzdala dneska a až bude něco vědět, zavolá mi. Pochybuju, že to bude zítra.

středa (26) 
Šípková Růženka se probudila v půl druhé a objevila zmeškaný hovor ze studijního oddělení. Polední pauza, znovu otevírají ve 14:30. Telefonuju ve 14:45 à mám přijít v 15:00
Myslela jsem si, že si jdu vyzvednout knížky a po 20 minutách čekání na studijním jsem se dozvěděla, že nás jde referentka představit profesorovi. Kdybych to věděla, vzala bych si na sebe něco jiného než roztrhané džíny. Alespoň nemám tepláky.

Můj profesor je profesorka a je super!
Vzala nás do lab a následně do anatomického muzea.
Hodinu od rozloučení mi od ní přišla zpráva, jestli bych se chtěla připojit na večeři. Dziii. (citoslovce spokojenosti)

Profesorka, ne spolužačka


čtvrtek (27) 
První den v lab. Vůbec nevím, co mám dělat, s kým mám mluvit, kde je profesorka. Přišla zhruba 2 hodiny po mém příchodu, zajistila mi „klíč.“ Do budovy i do lab je vstup na otisk prstu, takže zavolala jakéhosi mladého chlapce, který mi to zařídil. Cítím se jako superšpión! 
Poprosila mě, abych jí poslala životopis, seznam předmětů, které jsem absolvovala a studijní plán. Na studijním plánu stále pracuju.

pátek (28) 
Pokus o vetření se na čínštinu #3 skončil opět neúspěchem.

sobota (29) 
Dopoledne lab meeting. Odpoledne vetřelec! 
Pokus #4 byl úspěšný! Hodina byla skvělá, trochu je mi líto, že nemám čínštinu celý rok.

neděle (30) 
Plánuji pokus #5. Doufám, že nezaspím. (Důvod neúspěchu pokusů ##1&2&3)


Dneska dík paní, co mě fotila na průkazku. Byla vostrá, ale smála se, když jsem se smála do foťáku.
A pak mi řekla, že se nemám smát.
Ale stejně jsme se na sebe smály aspoň mimo fotky. 


Žádné komentáře:

Okomentovat