pátek 19. dubna 2019

二十一 - Na sále jako doma


Pondělí:
Titulek není úplně přesný, na sále jsem víc než doma. Nosím Hedvičiny nejoblíbenější hadry, fialové @envy_marrimack. V Číně ve světle zeleným chodí akorát uklízečky. Doktoři (a náhodní čumilové) nosí fancy fialovou.👱🏼





Hysteroskopie není, a dost možná nikdy nebude, moje oblíbená operace.

1. Mám z toho křeče v podbřišku (ne bolesti, křeče!)
2. Dělá se mi špatně a téměř omdlévám.

*k omdlévání musím podotknout, že jsem v pondělí po dlouhé době vstávala dřív než v 7, malá, hloupá se nenasnídala (nestihla to) a na sále bylo vedro na padnutí.

Vymotat se z bludiště 35 operačních sálů a milionu dalších místností ve dvou patrech s 1000+1 dveřmi byl úkol téměř nadlidský. Naštěstí pro blbý, nováčky a ty, co už panikaří, jestli najdou cestu nebo se cestou sesypou a bude je někdo muset najít, vzkřísit a zachránit, jsou na zemi šipky s nápisem EXIT. Naštěstí v angličtině. 🙏

Úterý:
HIFU & noví kamarádi aka potřebuju dělat papíry, tady máte foreigna, nějak ho zabavte a postarejte se mi o něj. {Boží, skvělý, děkuju!}
Odpoledne meeting, kde rozumím velký kulový, ale naštěstí existují překladače.

Středa:
HIFU round 2, prej jsou rádi, že mě mají, já jsem ráda, že mám je a že můžu klást všechny zvídavý otázky. Všechny!

Odpoledne na sále & po páté hodině úprk, protože velký plány. #LEEP

Háňa má narozeniny - všechno nejlepší
Čtvrtek:
DaVinci. Ultracool. K obědu jsem měla banán a jogurt, protože jsem se chtěla rychle najíst, abych se mohla jít dívat, ale měla jsem moc hlad na to, abych nejedla. Ve 4 hodiny jsem šla do svojí oblíbený 土豆 (brambor) restaurace. Snažila jsem se najít v menu mrkev, protože brambory jsem jedla včera a servírka se ptala, jestli to tentokrát nebudou brambory. Nejenom, že si ze mě kluci dělají srandu a přejmenovali mě na „Potana“ i servírka si pamatuje, že kdykoliv přijdu, dám si "tu dou" 土豆
Řekla jsem, že dnes brambory ne. Smála se.

Zpátky na sál.

V půl 7 jsem byla víceméně odeslána domů, i když následovala ještě jedna operace. 



A teď do hajan a co se bude dít zítra/dneska/v pátek je zatím ve hvězdách.

Žádné komentáře:

Okomentovat