čtvrtek 29. listopadu 2018

十二 - V jednom kole


Dnes to bude krátké. Nestíhám. Jsem v jednom kole.

Anytime I go somewhere at first I feel like a superhero and then I feel like a super looser. (kdykoliv mám jít/jet někam poprvé, cítím se jako superhrdina. a když už se blíží čas odchodu/odjezdu, jsem úplně nemožná)
Hromádka neštěstí. A pak se to všechno pomalu rozplývá a zůstává za mnou. Daleko, daleko, daleko...

Čerstvé zprávy o počasí!




Status praesens:


Jedu na výlet! Ehm, na konferenci – ABC 2018  do Shenzenu a doufám, že se naskytne příležitost k prohlídce města a zajímavých míst.

Když kliknete na odkaz, google to umí přeložit, Je to Mezinárodní sympozium o čínské biologické bance. Pořadatel: Národní genová banka.

Sedíme ve vlaku. Rychlovlaku! Pojedeme 2 hodiny a 58 minut a urazíme +/- 800 kilometrů.





Nádraží je tu velké jako letiště.
Ale ono se není čemu divit.
Letiště Václava Havla patřící k Praze, která má milion obyvatel a 长沙南 (Changsha nan)Changsha jih, která má téměř 8 milionů obyvatel.


Status praeterite:

V jednom kole

🎡


První anatomie v angličtině. (pondělí) První histologie & embryologie v angličtině. (čtvrtek)
Uprostřed semestru. Na jiný univerzitě než na který studuju.
Proč ne?
#Hana_style

Z laborky & kanceláře odcházím, abych došla na kolej dřív než mi zamknou. (Zamyká se ve 23:00, ale včera bylo zamčeno už ve 22:59)
Ráno mám chodit před osmou.

哈哈 (ha, ha) 
To jsou vtípky... Dneska jsem ochutnala kachní jazyk. Nejspíš bych ho snědla, kdybych se uprostřed sousta nezeptala, co to je... Minulý týden mi řekli, že mi nebudou prozrazovat, co to je, abych ochutnala. Bojím se chvíle, kdy to udělají. Dneska jsem strategicky neochutnala smažené střevo. Ale ten jazyk byl dobrej. O dost lepší než jsem čekala.

Spolužáci i profesorka mi nadšeně nabízí vnitřnosti, uši, jazyky, chodidla, mořské plody a hmyz. Myslím si, že je moje pohoršené/znechucené výrazy vyloženě baví. 

1:45 
Time to go to bed.
V 8:00 mě čeká histologie & embryologie #2 pro Hanu, #10 pro normální lidi. 
Fun fact na závěr: Ve třídě je asi tak o 2 stupně víc než venku, kde je 8°C. Fakt požitek pomalu přimrzat k židli v 8 ráno. V zimní bundě!

Vanessa: "I thought you guys had snow." (myslela jsem, že u vás máte sníh) 
Hana's thoughts today: "Well, да! Ale taky máme topení!" 


Chtěla jsem to nechat bez poděkování, ale nakonec ne.
Děkuju všem nadpřirozeným silám, které mi dnes pomohly se sbalit a opustit pokoj.
#mezi_nebem_a_zemí
#nadpřirozeno
#fantastično

Žádné komentáře:

Okomentovat